1 Nisan 2013 Pazartesi

SONSUZ BİR GRUP: INFINITE


 Grup üyeleri Sunggyu, Woohyun, Dongwoo, Hoya, Sungyeol, L ve Sungjong. Evet isimleri birbirine çok benziyor değil mi :D Ben isimlerini çok zor öğrenmiştim. Önce Woohyun'u tanımıştım, sonra L'i. Grubu ilk tanıdığımda Hoya'ya Dongwoo, Dongwoo'ya Hoya diyordum. Bir de Sungjong'a makne, Sunggyu'ya lider diyordum. O da yetmezmiş gibi Sungyeol'a ise 7. çocuk diyordum :D İsimleri karışık biliyorum lakap falan takarsanız daha kolay takip edebilirsiniz. Belki de sadece bana zor gelmiştir bilmiyorum.
 Neyse ben bu grubu da ilk Korefanı olduğum dönemlerden tanıyorum. Ama sadece şarkılarını dinliyordum. Üyelerle işim yoktu. Taaa kiii... geçen yaza kadar. Allah'ım neydi onların The Chaser klibi <3
 Ben size önce grup üyelerini genişçe tanıtayım.


Doğum Tarihi: 28 Nisan 1989

SUNGGYU
Önce büyükler :D Sunggyu 1989 doğumludur ve yaş takıntısı vardır. Kendisi 'küçük gözlü lider' olarak adlandırılıyor.
 Soft bir sesi var ki bu beni benden alıyor. Sesi kesinlikle harika.
 Mevkisini çok güzel kullanmasını da biliyor. Yurtta yaptıkları iş bölümünde kendisine düşen görevi diğer üyelere -özellikle de Sungjong'a- yaptırabiliyor.  Lider olması kimi zaman diğer üyeleri bağlamıyor. Kocaman gözleriyle de çok güzel dalga geçiyorlar. Sunggyu candır can <3


Doğum Tarihi: 28 Mart 1991

HOYA
 Bu çocuk tam bir taşşş <3 Vücut yapısı kesinlikle harika. 
 Reply 1997 adlı bir dizide rol almıştı. Bu dizi ile ilgili yazı yazacağım için burada kesiyorum.
 Doğrucu Davut! Doğruları söylemekten asla çekinmez. Karşısında kim olursa olsun.
 Grubun dansçısı ve ayrıca repten de sorumlu. Ama dansı harikaaa. Gerçekten abartmadan söylüyorum dans yeteneği göz ardı edilecek gibi değil.
 Tam bir dans tutkunu. Bunun için lisede okulu bırakmıştır. Olduğu konumu hakedenlerden. Hayali için belirsiz bir yola girmiş. Bu konuda idolümdür kendisi. 
 Şunu da belirteyim dans için o dönemde çıktığı kızdan ayrılmıştır. Ve onun için -herhalde ya vicdan azabı çekiyor ya da o kızı özlüyordur- "o sıradan bir kız değildi, o bir prensesti" demiştir.
 O kadar gururuna sadıktır ki Busan'dan Seul'e giderken evdekilere "Ünlü olana kadar bu eve gelmeyeceğim" demiştir ve dediğini de yapmıştır. Çok ünlü olana kadar evine hiç uğramamıştır. Hoya candır can <3


Doğum Tarihi:  8 Şubat 1991
WOOHYUN
 Öncelikle bu çocuğun sesinden bahsetmek istiyorum. Kesinlikle güçlü bir sesi var. 
 Geçen yaz bir dizide rol almıştı. İzlemedim diziyi o yüzden yorum yok :D
 Liderle çok yakındır ve birbirlerini çok severler. Ayrıca SHINee Key ile de çok yakın arkadaşlardır. 
 Woohyun, yakışıklılar listesine ismini kesinlikle yazdırır. Kendisi, çıkış yapmadan önce modellik de yapmış. 
 Öyle bir yağcıdır ki kendisi fanlarını bıktırma noktasına bile getirmiştir. 
 Fanlarına kalp atmaktan, onlara aşkımlı cevaplar vermekten kesinlikle çekinmez. Fanlar ona köpek takliti yap deseler yapar. Bu da insanlara fazla değer vermesinden kaynaklanıyor bence. Woohyun candır can <3 



Doğum Tarihi:  22 Kasım 1990
DONGWOO
 Grubun ana repçisi ve kesinlikle rep yeteneği süper. Hoya ile bir alt grubu vardır. Tam da hip hop tutkunlarına göre şarkıları var.
 Hoya ile çok yakındır. Halbuki ikisi zıt yapılı insanlar nasıl anlaşıyorlar anlamış değilim. Hoya ağır başlı biri  Dongwoo ise hop oturup hop kalkan biri.
 Kahkaha makinesi. Ona komik gelen bir şeyi nerde olduğunu umursamadan yüksek sesle güler. O kadar yüksek sesle güler ki kimi zaman o gülerken diğer üyelerin ne konuştuğunu bile duyamazsınız.
 İçinden geldiği gibi yaşar ve davranır. Kameraların önünde bile nasıl hareket etmek istiyorsa öyle davranır. Dongwoo candır can <3





Doğum Tarihi: 3 Eylül 1993
SUNGJONG
 Grubun maknesi. Makne olmanın tüm zorluklarını çekiyor çocuk. Üyeler onla çok uğraşırlar -özellikle de Sunggyu- ama o bir cevap veremez garibim. 
 Allah nazarlardan saklasın çok güzel bir yüzü var. Benden güzel lan :D 
 Kız grubunun dansları ondan sorulur. Kız grubunun danslarını yapmaya çok sever ve kendisi bu durumu şöyle dile getirir "kız gruplarının dansını yaparken sitres atıyorum." Sungjong candır can <3



Doğum TaRİHİ: 13 Mart 1992
L
 Gerçek ismi Myungsoo. Gerçekten çok ama çok yakışıklı. Allah nazarlardan saklasın. Ağzınızı kapatın da tahtaya vurun siz de. 
 Oyunculuk alanında oldukça başarılı. Özellikle rol aldığı 'Shut Up Boy Flower Boy Band' kesinlikle kendisini ıspatladığı bir dizi. 
 Bakışları yok mu offf. İnsanı alıp başka dünyalara götürüyor. 
 Resimlerine ilk baktığımda bana havalı gelmişti. Size de öyle gelebilir. Öyle bir görüntü çiziyor ama öyle değil. Tam tersine çok saf. Saf dememi yanlış anlamayın lütfen içi temiz anlamında söyledim >.<
 Soru sorulmadıkça pek konuşmaz. Konuştu mu üyelerden birini gömmeye çekinmez. Özellikle de Sunggyu'ya karşı.  Myungsoo candır can <3 

Doğum Tarihi: 27 Ağustos 1991
SUNGYEOL
 O da bir dizide rol almıştır. Çok izlemek istesem de izleyemiyorum çünkü Türkçe alt yazılısı yok. Komedi bir diziymiş. Ah ah keşke çevirilse...
 Grubun en uzunudur hatta kendini tanıtırken "Merhaba, ben İnfinite'in uzun boylu üyesi Sungyeol'um" ifadesini kullanır.
 Onun yanında yaşayan yaşlanmaz. Etrafındakileri güldürmeyi başarır ve bunu yanındaki insanları gömerek gerçekleştirir. Mizahı bu :D Katlanabilirsen ne mutlu şahsen ben katlanamam. Ama Sungyeol candır can <3
Grubun şarkılarına geçelim isterseniz.  Öncelikle son kliplerini paylaşmak istiyorum;

İnfinite zengin bir şirket tarafından oluşturulmuş bir grup değil malesef. İlk kliplerini patronlarının evinde çekilmiştir;
 İnfinite'in müzik dünyasında kalmalarına sağlayan şarkı. Bu albüme kadar çıkardıkları şarkılar tutmayınca patronları bu şarkı da tutmazsa bu işi bırakacaklarını söylemiş. Ama tutmuuuş ve bugüne kadar geldiler;

İnfinite'i İnfinite yapan şarkı;
 
İşte! Beni İnspirit yapan şarkı ve klip;


 Kesinlikle dinlenmesi gereken bir şarkı;


Bunu da izleyin kesinlikle bir şey kaçırmazsınız ^^


 Daha o kadar güzel şarkıları var ki ben sadece belli başlıları paylaştım. Sizi bilmem ama ben bu grubu bırakamamayorum.




7 yorum:

  1. tesekkürler bilgi için.. yalnız müzikler açılmıyor keşke isimlerini de yazsaydın. sevgiler :D

    YanıtlaSil
  2. Dizinin ismi hı school love on ve cevirısı var istersen izle ve sungyeol ve woohyun aynı dızıdeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha dikkat edersen grubun çogu uyesinin o dizide oynadigni gorursun

      Sil
    2. CİDDİ MİSİN sakın yanlıs anlama dızıyı aglaya aglaya ızledım ama hıc fark etmedım tam olarak nerdeler acaba

      Sil
  3. Ben diziyi izledim Google'a yazınca altyazılı şekilde bölümler çıkıyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben diziyi izledim Google'a yazınca altyazılı şekilde bölümler çıkıyor.

    YanıtlaSil
  5. şu an bu diziyi izliyorum, 4. bölümdeyim henüz ama kesinliklşe çok tatlı bir dizi, izlemelisiniz bence

    YanıtlaSil